Mina favoriter



Jag älskar dyberg kerns smycken och her lite olika men de här arbanden är
mina absoluta favoriter! Detaljerna (som att knäppet är format som ett litet
hjärta, på bild 3
) är helt underbara! Att jag fick-blom arbandet av mamma på
alla hjärtans dag gör det ännu mer speciellt. :)

Intresseklubbens ordförnade: Nu får du fullt upp med intressanta saker att
antecka så massera handleden och akta så att du inte får skrivkramp!
Inte för att göra dig överexhalterad, men det kommer mer.. jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, va? Vilken tönt!! Vad fin tröjan var föresten! Ska ni tills thlm i helgen? Pusss

Postat av: Sanna

Ja, vad mysigt det låter! JAg ska med till sthlm, fasrt på bröllop:) Får se hur det går och hur jag ska presentera mig,. JAg var ihop md han där borta, nu vet jag inte rikgit vad vi är, Kompisar som dejtar och har 2 år förflutet..haha!

Jag vill ha vår dejt snart..typ..jag vet inte. När kan du? Min uppkörning vill jag helst undvika att prata om:p Haha. nevars, men det är i augusti iaf! Puh

2008-08-15 @ 10:31:22
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback