Mmm..Malmö

Det är eb speciell känsla att vara i Malmö. Jag tycker verklien om staden
och vår lilla tripp dit. Vi hann med shopping, god mat och till och med lite kultur. ; )
Mysigt var det i alla fall och jag längtar tills vi ska dit igen.


Pappa och Heddan på shopping runda på lördagen. MMmm Malmö.. :)


H och jag (jag har på mig en av mina favorit tröjor som jag hatade innan efter
som jag kände mig som en julklapps-säck. Men nu gillar jag den.. !


Hedvig och jag köpte oss en varsin tröj-top (i mitt fall även klänning)


Hedvig och daddy på ett mysig tapasställe.  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Var det den lila saken som du hade på ett kort som du köpte? Och heddan den svarta! Båda var iaf jättefina! Och ajg håller med dig om ditt hatttröja, den ärf perfekt! JAg vill föresten jättegärna göra ngt iveckan! Äta, bio, dricak vad som helst! Vilken dag kan du? Jag är lite osäker! Vi ska ha afterwork på jobbet, men annars är jag ganske ledig! Pussss

Postat av: Jenny

Haha, jadu.. alltid är de någon som ska komma med dumma kommentarer! Tycker du jag är brun? ojoj, ja som känner mig genomskilning nästan! Båda era toppar var jätte snygga! En sån som hedvig har på sig har ja letat efter, finns de här i stan tro?

2008-08-11 @ 09:35:59
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja spets är skitsnyggt, mm precis, börjar dem bära det försvinner lixom tjusningen med det direkt! Jag brukar sola på de där drop in solariet när ja jag solar.. men de du menade har ja faktiskt aldrig provat, kanske borde göra de då rå, är det meddo?

2008-08-11 @ 10:18:46
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Oh vad mysigt familjen snygg verkar haft det i Malmö. Snygg pose Heddan fick till där och håret blåser lite bak på er båda två :) HAR JAG GLÖMMT ATT SÄGA ATT JAG VILL DRICKA LATTE OCH RITA PERSONLIGA SERIER OCH SJOPPA OCH FEEEEESTA MED DIG?

2008-08-11 @ 15:46:18
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback