Höstens fräschingar!


1. En perfekt sallad med kyckling (eller lax), olivbröd, grissini, bulgur, nötmix och ceasardressing.
2. Här sitter jag.. NAKEN?? Nej, lugn, lugn, jag har bara en vit hudfärg. (jag har sagt det förr, jag vet, men
jag säger det igen.) Jag äter på en after eight som har ploppats ner i min after eight latte. ( ja, den ska egentligen
smälta men jag åt upp den istället)


1. Jag hittade det hät armbandet från dyrberg/kern som jag tänkte fixa någon söt berlock till.
2. Ida visar upp höstens fräschingar. 

Vingåker, läsning, te-drickning, svampplockning.. Lyckad helg hittills! Snart är det personalfest! 

Kommentarer
Postat av: Cate

Haha! Ja.. jag försökte ju iof att få på mig min tröja jag hade då men den slutade ungefär under brösten så jag kände att det kanske var dags att lägga undan den på vinden. Eller tror du på en magtröje-comeback i vår?



Ja, ett litet bröllop skulle vi kanske kunna ordna så han inte känner sig ensam nu när jag ska gifta mig. Gud vilken rar idé Martina, han kommer att bli så glad!



Min kompis kommer hem i veckan och då kanske vi hinner med en sväng till Otten :). Hon är också visserligen mer av en Palace-tjej men man kan ju gå till både Palace och Otten samma kväll, så vi får se. Går jag dit lovar jag att både ha Chanel no5 och en ros till dig - om du har ett gråtstänkt brev till mig det vill säga. Jag tror det är dags att lägga till dig på Fejjan! Ses där!

Postat av: Sandra

Svar: heej!

Såg inte dina kommentarer förens nu. Helgen har varit fullspäckad, men nu har vi kommit på plats, dock en hel del kvar att packa upp och fixa med såklart, men man får ta en sak i taget helt enkelt ! =)



Ska ta och göra din utmaning senare =)



Hur känns de att vara ledig idag då?



Kram

2008-09-01 @ 10:18:24
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoho?

Vad har du för dig? Jag känner mig redan lite rastlös efter en dag som arbetslös...Ska vi ta en sanna&martina dag på onsdag? Kanska Linköping, eller det där andra stället. Ska kolla upp vad det är mer säkert:) Pussar

2008-09-01 @ 16:04:00
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback