Välkommen höst!

Jag håller med sanna om att hösten verkligen är välkommen.
Planerna börjar falla mer och mer på plats och jag känner att jag
vill göra någonting nytt nu. Att plugga vidare känns inte alls hemskt,
även om det kommer ta ungefär ett år tills det händer... 

Allt lunkar på i samma takt som hösten är på ingång.
Den här veckan har jag dessa planer..

Min vecka: 
Måndag: Bio.. BARNHEMMET.. uuhh! Mmm.. popcorn..mm (Homer Simpson)
Tisdag: Städa, ev shopping + Träffa min idahoe
Onsdag: Jobba sent... Träffa Sanna och fika/film/middag (?)
Torsdag: Samma som onsdag.. Eller Träffa Robin.. :) ♥
Fredag: Ottenjobb
Lördag: Stockholm med mamma och Hedvig, shopping och Grönan! (!!!)
Söndag: SOOOOOVVVVAAAA + O.C (det var länge sen)


Hejdå sommaren!

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

haha nej det va inte så jag menade. Jag menar att jag också tjatar jämt:) Jag kom att tänka på det nu när jag såg min kalender och såg gula löv på marken och kände kall vind i mitt ansikte. Jag skrev till dig på facebook, svara på frågan:)

Postat av: Sanna

Skön vecka! JAg återkommer med onsdag/torsag besked! Puss så länge. Har du föresten en höstplan? Nu grips jag av panik kolla mina vad ska jag göra med mitt liv planer , uhh!

2008-08-11 @ 16:24:44
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: linn

hej då sommaren, jobbig mening att läsa. fruktansvärt tungt. men hösten är väl mysig den med på sitt egna lilla vis, kanske;)

2008-08-11 @ 17:49:37
URL: http://liinnmariia.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback