Utmaning!

Sanna utmanade mig med denna (..ganska konstiga ) frågesport!

1.Vilken mat äter du ofta?
Eftersom jag bor på tre ställen; mamma, pappa, Robin så har vi olika specialiteter. Som Sanna säger familjen hos pappa äter samma mat periodsvis; mintgelè, tigerräkor, banan-chokladkaka och risotto är några passerade favoriter. Mamma är en sån som testar nytt ur tidningar varje dag, typ ill grön sås med lamm, gryta med kanel och kardemumma osv osv.. Vissa lyckade.. Andra inte. Robin och jag lagar mer klassiskt; fläskflie och potatisgratäng, tacos, hemlagad pizza eller sallad då och då.. Ganska varierad kost med andra ord!

2.När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?

Verkligen!

3.Var sitter du helst när du bloggar?
Mest hos mamma, där jag har egen dator. En bärbar blir det på nästa lön!

4.Köper du ofta triss?
Never. Jag är för pessimistisk.

5.Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Helt klart dominikanske republiken förra hösten. En helt perfekt blandning av strand, all inclusive och vattenfallshopp!

6.Vilken tv-kanal tittar du mest på? 
Jag älskar må- bra- program som "du är var du äter". Men jag fastnar också hela tiden framför "the hills", scrubs och otroligt nog så följer jag så gott jag kan "våra bästa år"... Ååh, lilla mus-Belle, hur ska det gå för dig? 

Jag utmanar
Ida, Sandra och  Malin

Svara på alla frågor
Välj ut fyra (jag tog tre) personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...


Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe japp =) ja visst va den konstig?

Postat av: Cate

Kolla på bloggen på länken nedan så ska du nog snart hitta bilden på klänningen. Vissa av mina vänner är tveksamma till modellen men jag är helt kär. Jag älskar tyll. Du skulle sett min balklänning... jag såg ut som en Barbie! Okej, okej den kanske var lite smaklös, haha, men man var ju i alla fall en prinsessa för en dag!



Ja visst gick jag på Nyströmska. Tyvärr var jag inte en del av den nyströmska "anden" för jag bodde aldrig i Söderköping men jag kan tänka mig att den är en av de bästa skolorna i Sverige så jag ångrar inte mitt val (läs mammas val).



Haha... ölsorter! Men då ska du ju berätta hur kul han kommer att ha de på Svensexan för där badar man i öl har jag hört. Han och grabbarna får åka till Hooters i Usa lr ngt. Heineken är iof rätt sött och får man döpa sin barn till Bajen (ja, det är sant) får man nog heta det också... fast jag skulle nog hellre valt ölnamnet Stella (Artois)



Jaaa... brevväxling skulle verkligen vara något.. nu har jag nästan skrivkramp.

2008-08-29 @ 18:55:52
URL: http://houseandwedding.blogspot.com
Postat av: Cate

Mintgelé låter mycket spännande... berätta mer :)

2008-08-29 @ 18:56:26
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: Cate

Kolla på bloggen på länken nedan så ska du nog snart hitta bilden på klänningen. Vissa av mina vänner är tveksamma till modellen men jag är helt kär. Jag älskar tyll. Du skulle sett min balklänning... jag såg ut som en Barbie! Okej, okej den kanske var lite smaklös, haha, men man var ju i alla fall en prinsessa för en dag!



Ja visst gick jag på Nyströmska. Tyvärr var jag inte en del av den nyströmska "anden" för jag bodde aldrig i Söderköping men jag kan tänka mig att den är en av de bästa skolorna i Sverige så jag ångrar inte mitt val (läs mammas val).



Haha... ölsorter! Men då ska du ju berätta hur kul han kommer att ha de på Svensexan för där badar man i öl har jag hört. Han och grabbarna får åka till Hooters i Usa lr ngt. Heineken är iof rätt sött och får man döpa sin barn till Bajen (ja, det är sant) får man nog heta det också... fast jag skulle nog hellre valt ölnamnet Stella (Artois)



Jaaa... brevväxling skulle verkligen vara något.. nu har jag nästan skrivkramp.

2008-08-29 @ 18:57:19
URL: http://houseandwedding.blogspot.com

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback