Utstickande hår?

Godmorgon alla!

När jag stog och borstade mitt hår framför spegeln i morgonljuset såg jag att ungefär hela mitt hår består av små, små bebishår. Och hur gulligt bebishår än låter så måste jag säga att på mitt huvud är det allt annat än gulligt. Kluvna små och tunna hårstrån som står sätt ut från huvudet.

Jag tog mig en närmare titt på mitt ansikte och upptäckte även att min hy inte såg ut som vanligt. Vad har hänt?

Är det någon som vet något som verkligen fungerar? Mycket vatten och grönt te är en bra lösning men jag tror jag behöver lite mer än så. Tabletter, kurer, morötter.. Vad som helst!


När jag var liten gick det väl an med tunna utstickande hårstrån.. Men nu har
de inte riktigt samma effekt.

Help me.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha!!



Jag jobbar hela helgen så det blir att jobba & skjussa runt på de som vill ja skjuss;) haha! vad ska du pyssla med?

Postat av: Malin

Haha, när man lurkar, så smyger man liksom omkring i hemlighet - läser men visar det inte. Vet iofs inte om man säger så på svenska men om man hänger någonstans på nätet utan att lämna spår efter sig (t.ex på ett forum) så är man en lurker. :)



Det är 72 dagar kvar till jag ser McFly live igen.

2008-08-30 @ 13:51:56
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Cate

Godmorgon!

Haha... guuud vad söööt. Hoppas mina barn får sånt hår!

Pappa har superlockigt hår, likaså min syster min inte jaaag inte, nej, nej!



Om du vill framhäva lockarna föreslår jag att du använder dig av Jessicurl : http://www.jessicurl.com/

Det ska tydligen vara jättebra. Men om du inte vill ha lockigt hår föreslår jag en rakpermanent istället för plattånga varje dag. Men jag måste säga att det är urgulligt med lockig hår! man har ju automatisk volym!

2008-08-30 @ 14:50:45
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: Cate

Hehe.. ja. Jag var ju tvungen att göra inläget lite spännande och dramatiskt. Förlåt för att jag sårade dig, jag ska aldrig göra om det! fniss

Va du är rar! Jag minns hennes faktiskt lite nu, för jag har för mig att hon hade rosa uggs i skolan. Det glömmer man inte!

Hälsa henne att jag är smickrad!



Ja... Marilyn Monroe använde den säkert jämnt på sina brev till JFK.



Sailor Moon min vän. Ödet är dolt, går ej att se. Vad som väntar dig, står i stjärnornaaaaaa



(Jag såg också på Sailor Moon men jag vågar inte erkänna det för jag måste vara typ 2-3 år äldre än du, haha plus att jag var kär i maskerade rosen)

2008-08-30 @ 14:52:35
URL: http://www.tjoffe.com
Postat av: Tredje gången gillt

Nää.. inte en aning!!! Vi som kanske (5% chans) skulle gått dit så tur vi inte gjorde. Jobbar du på Otten... :D Är du expert på drinkar då?. Ja, det har blivit endel Palace men då ska du veta att jag hängt en heeeel deeel på Otten också. Men sedan växte man upp och kände sig plötsligt äldst på bygget.. och så tröttnade man lite på turrarna och fjortisarna som föll för dem också ;). Men om du jobbar där måste jag ju såklart gå dit nästan gång jag går ut! Bara de inte anlägger fler bränder haha! Men jag litar på att du skulle rädda mig!



Ja vet precis vilken låt du pratar om. Den har gått varm bland "stekarpersonalen" på Ankeborgs Hamnkrog, mitt sommarjobb denna sommar. Låten du söker är "seven nation army".



Nu ska jag göra mig vacker och träffa min kära vän Sara!



Vi hörss

2008-08-30 @ 15:05:31
Postat av: malin

Nu kan du läsa om utmaningen på min blogg :)



Ja, vad roligt att du kommer :) kom gärna så tidigt som möjligt så blir kvällen längre., vet inte hur vi löser utgång eller om vi stannar hos mig,, det visar sig under kvällen helt enkelt :)

Kommer bjuda på lite plock, men ät innan för det blir typ vindruvor och snittar eller nåt sånt.



Jag önskar mig något kul fint roligt - som ni tycker att jag behöver helt enkelt ;)

2008-08-30 @ 17:07:20
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, vad du var söt. vilket du fortfarande är. och tyvärr. har inga tips. Skulle själv behöva tips!

:)

2008-08-30 @ 17:14:33
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback