En soldag

image141image145image146

En heeel dag men sanna på stan som innehöll shopping och en mysig lunch på fräcka (som sanna bjöd mig på, gulle:) hjälpte mot min lilla deprimerade sinnesträming.. Jag hittade nästan lite väl mycket som föll mig i smaken, för jag kunde inte riktigt välja. Tillslut kom vi hem två toppar rikare i alla fall. :)
Dagen var väldigt uppskattad och välbehövlig!
 
Jag tittade i mitt lilla fotoarkiv och hittade oroväckande många bilder på mig och sanna i olika sammanhang.
Leka fotograf.Bada.Åka skidor.Sommar.Raow,scratch,pinch,krafs. Augustifest.Fjortisar.Fylla.SpiceGirls.Jul.Nyår.Dominikanska....

Nu ska jag fortsätta fredagskvällen och invänta let's dance. Ensam.

Kommentarer
Postat av: IDA

hihi jaa visst var det mysigt :) jo, jag har faktiskt en del bilder därifrån :) kan skicka dem om du vill! vi ses väl imorgon hos Jonas I Guuuess ;)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback