Klädpanik, ja..

Varför uppstår det här problemet varje helg? Den här helgen kommer jag dessutom få uppleva det två gånger eftersom en utekväll väntar både idag och imorn.

Jag har redan rivit ut ALLT som finns i min garderob för att verkligen förstå att det inte ens gömmer sig något skrynkligt linne i botten på lådan. Tyvärr. Det är bara att inse, det finns inget. 

Nä, jag funderar på att promenera till Ida för att kolla om min guldklimp har något jag kan ha..?
 
De som orkar sig ut ikväll kommer jag antagligen träffa på något av Norrköpings heta uteställen. :)

Ciao!  
image168
Denna bild hittade jag minsann i mitt lilla arkiv. Tagen i ettan:)

Kommentarer
Postat av: mooe

så jävla snygg jag var då! vilken tur att man är så fotogenisk!!

2008-03-01 @ 18:41:08
Postat av: martina

Haha.. eller hur. man ser verkligen att ida K har förändrats sen i ettan :D

2008-03-02 @ 15:12:47
Postat av: ida

Det syns verkligen att det var länge sedan nu har jag inte så där stort mellanrum mellan munnen och ögonen.


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback