Pearls of Gran Canaria



han är lite satt. hon är lite satt. Är den lite satt?.ajjamän.okeeeej.senior, un bocadillo de espana por favor. (allting på sthlmsdialekt).min klocka är borta, har du tagit den?. min hundring är borta, kolla om du har packat ner den.bruna lerpölar till ögon.Nisse är död, -lägg honom i en påse. mickis, vad hette han jag va med?. patatas fritas/delux. Jag har ont i huvudet, jag tror jag har lite ont i huvudet, aj mitt huvud. Una caesar sallad with cocelight por favor. Sonny. Öronproppar. Tjena stumpan, vill du ha lite frukost? Jävligt god jag lovar;). Det kommer och går för mig. lution. Vi tar ett hoppkort. Var det du som spola åt mig? Men det gör inget det låg papper på.     

Internskämt har aldrig varit roligare..

Jag låter bilderna och orden tala för sig själva för att beskriva Gran Canaria 08. :)


Kommentarer
Postat av: Sonny

Kul att träffa er. spec Ida synd bara att hon inte stanna på lite frukost för den var jävligt god det lovar jag.

2008-02-19 @ 20:33:09
Postat av: ida

Amen för fan sånny jag vill inte ha din äckliga frukost. Du kan ta din bocadillo och stoppa i öronen så kan du dumpa dina öronproppar

Postat av: CJ

Tjena rederi-CJ här! tänkte bara lägga ut en liten efterlysning här, någon som sett en vindjacka? Den är nämligen borta. Den är ganska lätt att hitta för det är bara jag som har en knall-orange.

2008-02-19 @ 20:36:07
Postat av: jimmy

hej...undrar bara var bilder på oss från sköna småland är på bilderna från gran canaria...? =)

2008-03-14 @ 17:26:16

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback