Byggarbetaren


Jag har sen jag var liten varit en hejare på att skruva ihop saker, tro det eller ej.

Martina 8 år sitter och skruvar ihop ett sängbord. Och blir precis färdig när mamma
kommer in i rummet...

-Mamma: Oj, vad bra! Vad duktig du är! Gick det bra?
-Martina: Ja det gick jätte bra. Det blev till och med skruvar över.

En klassiker. :)

Detta sängbord har hållt sedan dess så jag förstår inte vad problemet är!

Det senaste projektet är detta fina sminkbord (på bilden) från IKEA.
På bilden är det bara halvklart.Nu är det färdigt och jättefint
(man ser spegelt som ligger på sängen, den sitter nu mer
mellan de två stängerna som sticker upp)

Jag ska bara köpa nya knoppar så är det färdigt! Ska visa er sen!

Sista 45 minutrarna på jobbet! Yeah!
Spöregnet gör att det känns OK att sitta här faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hm...jag har inte rikgit tänkt på penga frågan än, men en sista minuten och verklgien budget liv borde min budget klara av! Jag ska kolla över den, men jag känner mig sååå sugen på att göra något! Vi kan åka upp till arlanda och ta en sista minuten skulle vara perfekt:)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback