HA HA! Hämd!

Som en liten ljuv hämd för sannas inlägg tillägnat mig skriver jag nu detta inlägg. 

Jag sitter på min lediga dag och tänker tillbaka på hätliga tider.. .


Tillexempel till nyår.. 2004-5 (?). Det var på den tiden det var modernt med små
perfekta prinsess-korkskruvar. Gärna med det håret närmast huvudete helt platt. 
Detta ver en trend som Sanna anammt på denna bild. Själv körde jag på blekt ansikte 
samt råttfärgat och rakt hår. 

..Jag tänker också tillbaka till våra härliga sleep overs...


Detta är ingen favoritbild för min del heller, med tanke på motivet osm visas
närmast (sannas fötter) Men mitt syfte med bilden är det som syns lite längre
bort.. En förvånad sanna-min med blixten reflekterad i glaset..!

...Men mest tänker jag tillbaka på bra saker, som sommaren. :)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Fan för dig din lilla skitunge! Jag hade tagit en bild på okönda fötter. Du slår på stort med 2 superfula RIKTIGA bilder:)Hur många läsare har du? Haha


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback