Hej !

Rast på jobbet..

Jag sitter och taritu med mitt jobbiga i-lands problem:
Raderar sms i inkorgen så jag ska få plats med de som är nya.

Imorgon kommer jag att vara glad förstår ni! Jag ska nämligen vara ledig!
Jag jobbar i helgen så imorn och på fredag ska jag INTE sitta framför en dator.

Många kanske tror att jag hatar mitt jobb.. Inte sant! Igår fick jag fin kontakt med en
gubbe faktiskt. Han berättade HELA sin livshistora för mig. Han hade en son med downs syndrom.
Han hade besöksförbud, dock, eftersom han drack lite för mycket då och då. (mest cider 7.0, men även öl och vin)
Han hade lagat köttfärssås och undrade om den var konstigt att äta den eftersom den hade gått ut tre dagar tidigare.
Jag blev tillslut hans personliga rådgivare i en halvtimma.(!!)
Skönt att man kan connecta lite med kunderna.





Kommentarer
Postat av: sanna

Haha:) Skönt med ledigt för dig!! Vad ska du hitta på? puh

Postat av: fasca

Va blev rådet om köttfärsen då?

2008-07-17 @ 01:58:27

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback