Inspiration tack!

Det skulle vara så bra med lite inspiration nu. Jag vet att jag behöver allt som en garderob ska innehålla men jag kan ändå inte hitta det jag vill ha. Min att köpa-lista är helt full och jag får aldrig dra ett sträck över något som är inhandlat.

Idag köpte jag dock fina skor som jag vetal ha länge (sen jag såg dem på Anna Karlsson, även om jag aldig kommer bli lika snygg i dem som henne:).. Rea för 400! Det tyckte jag var ett kap!

Vart kan jag hitta någon eller något som ger mig inspiration? En tidning kanske..
Eller så behöver jag bara plocka lite på stan med ida..! 

När jag svarade i telefonen på jobbet nyss läste jag en blogg samtidigt. Och när jag skulle säga:
"Välkommen, jag heter Martina Engwall" läste jag samtidigt ordet "behöver" i bloggen.
Resultatet blev: Välkommen jag behöver Martina Engwall"
Usch! Haha!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback