NU NU NU NU NU

NUUUUUUU vill jag ut i solen och hoppa i vattnet och åka båt.
Men nej, jag ska sitta och traggla mig fram på engelska med kunder som inte kan svenska.
Jag har haft två stycken på mindre än en timma! Stackars dem!

Jag köpte jordgubbar för att försöka höja min sommarkänsla. Men jag lyckades inte riktigt.
Ikväll verkar det som att det blir Bio-Narnia med syster. 

Jaha, nu när jag har berättat det här super intressanta sakerna ska jag väl fortsätta att sitta här och stirra
in i min dator, prata engelska och säga eeeehhhh.. mellan varje ord och längta efter lunchen (höjdpunkten på dagen)..
Jag kanske till och med festar till det med en fyra-kronors daim ur maskinen på plan 1 så att jag kan bygga på mitt finniga ansikte. Just nu har jag ett kast märke mellan ögonbrynen.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback