Planer, planer

Mina lediga dagar börjar bli allt färre. Jag bokar upp mig för varje helg. Men det tycker jag bara är kul!

Denna vecka
Fredag: Antagligen party
Lördag: Badutflykt  + Jobba
Söndag:SOVA + Shopping?

Nästa vecka
Fredag. . ?
Lördag: Till stockholm
Söndag: Kusin-dop

Veckan efter det
Fredag: Malmö
Lördag: Köpenhamn
Söndag: Malmö

Veckan efter det
Fredag: Otten-jobba?
Lördag: Gröna lund!
Söndag: ..?

Nu ska jag sova en låång natt för att börja min dagliga rutiner imorgon.

God natt !


Kommentarer
Postat av: jenny

haha ja fy tusan va de är synd om oss, vi kommer vara blekast i hela stan den här sommaren hah..

Det går bra, jäkligt lungt :) hur går de för dig då, sandra & de andra har väl semester nu, har du några roliga hos dig? hihi


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback