Sånt kan hända alla..

På Manesa med Robin

Robin ska visa en maträtt på menyn och gör en väldigt smidig röresle med hela armen
svepandes över bordet. Mitt vattenglas ramlar... Och nej det var inte tomt och nej det rann inte ut på marken...
DET RANN UT PÅ MIG.. och inte på vilket ställe som helst utan just där man skulle kunna tänka sig att en kissfläck
skulle vara om man hade kissat på sig...
Det blir tyst på hela retaurangen.
Alla tror att jag har spillt över mig själv och börjar prata med varandra om liknande händelser.
Robin känner sig rätt nöjd eftersom ingen fattar att det var hans fel och säger:
Det gör inget gumman, det kan hända alla.

Med skavande byxor (jag fick en återupplevelse sedan den tiden man faktiskt kissade på sig) gick vi till bion.

Men igår var det ändå världens mysigaste kväll. Efter det som jag trodde skulle bli gårdagens höjdpunkt (storhandlingen)
gick jag och Robin till Manesa och åt tapas. Manesa har lyckats ta sig in på listan av mina favoritställen, trots att 
jag bara har varit där två gånger. 

Vi fortsatte vår kväll med att kolla på bio, batman. Den var riktigt bra måste jag säga!

Ojoj! Nu måste jag jobba!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback