Skärgårdskväll

Jag och Sanna susade fram i bilen hem till min hem by. Vi åt ett helt fil paket
ensamma, fortsatte utflykten och kom fram till solsken, kluckande vatten och båtar.
Jag ÄLSKAR skärgården. Om jag kunde skulle jag vara där dagarna i ända.



På bryggan i tyrislöt. (Med mina chinos som ser ut som jassbyxor på bilden)


Min kära familj (-syster). Pappa och Annelie tog sig en liten 
sväng-om på dansgolvet.



Vi plockade körsbär och jag klättrade högst av alla och skrek " titta på miiig!"
Nejdå, men jag kände mig lite barnig där i trädet..


Jag gjorde en liten amatör-fiskbensfläta på Sanna. :)


Jag säger som sanna : Hej och hå vad jag längtar till helgen och solsken!

Kommentarer
Postat av: Sanna

VAd mysiga bilder!! :) Den kostar inte så mkt..typ 900 tror jag:) Ska nog slå till! hur är det på jobbet?

PUss

Postat av: Sanna

JAg snodde några bilder också:)

2008-07-24 @ 12:01:36
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: jenny

härliga bilder!! :)

2008-07-24 @ 15:53:08
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback