Skarptorp-grill-kväll

Igår träffade jag Ida. Det är så kul när vi inte har setts på länge. Då blir vi så hispiga..
Efter jobbet gick vi till idas kolonilott som är världens mysigaste. Vi grillade lax, haloumi ost (?) och champinjoner.
Kokade potatis och sedan grillade vi dem också. Sallad och örtsås... Mycket gott!

Efter grillning gick vi en låång promenad med omvägar till trädgårn och tog en halv öl. Vi tröttnade och gick hem.
Även om min beskrivning inte är sådär jätte målande så var det en perfekt kväll!
Sommaren är verkligen min favorit årstid!

Dags att jobba lite på samtalsstatistiken!

M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, den där köttfärsen har satt fart på min mage iaf...:S Tror inte du är så intresserad, men tänkte säga det iaf:P


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback