Tacotallrik

 
En halvtimmas lunch är alldelses för lite. Jag och Hedvig kastade i oss en tacotallrik
och blev helt illamående för att vi var tvungna att springa med kroppen fladdrande runt omkring oss.

Igår var första gången i mitt liv jag uppskattade minigolf.
Detta hade att göra med att det för EN ENDA gångs skull gick bra!
Mina minigolfserfarenheter är: bortslängda och begravda bollar och
barngolfklubbor som kastas i buskar.

Idag står O.C och smootihe med Hedvig på menyn och jag är SÅ sugen på't.


Heddan och Jag i Danmark. Kolla noga på mitt snus-prille smajl. (som jag
lyckats fixa utan en snus-prilla såklart!)
 
  

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

"springa med kroppen fladdrande runt omkring oss" Jag kunde inte sagt det bättre själv


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback