Precis som ...

Precis som alla som jobbar här så längtar man ju UT idag.
Jag känner mig alldeles för trött för att  vistas här.

Men! Jag har något att se fram idag. Jag och Robin ska storhandla.
(Oj vad kul tänker ni) Men ja, det enda som bor i vårt kylskåp just nu
är oliver, senap och gul lök. Försök laga något gott av det om ni kan.  

Sen ska jag och robin gå och kolla på bat man.. Nån som har sett den?

Efter den lilla utflykten ska jag gå hem och lägga mig på soffan och sova
Robin påstår nämligen att det är nåt som biter honom när han sover i sängen
och att lösningen på det problemet skulle vara att dumsuga sängen.. (???)

Jag tror inte på det och tar det säkra före det osäkra.

Nu ska jag fortsätta att vara trevlig och glad och pigg och uppåt mot alla!


Manikyr från dominikanska republiken. R som i Robin såklart!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt det låter! Jag är också helt utmattad, fattar inte vad som är problemet, jag borde ju vara pigg! Vad mysigt ni såg ut att ha haft det på Varamon, det är mysigt där!

Postat av: Sanna

Värsta använda mysigt i varje mening!

2008-07-28 @ 14:02:30
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Sommartorpet är så MYSIGT! Ne, men jag gillar faktiskt Ernst mer än Isabelle, men Sommartorpet tar priset iaf:) Vad gör du nere på fyran?

2008-07-28 @ 15:13:53
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Jenny

haha , han har inte funderat på att byta lakan istället för att dammsuga sängen? ;)



Jag & Jocke storhandlade faktiskt igår, så skönt med ett fyllt kylskåp!! De hade varit ungefär lika tommt som erat ett bra tag..

2008-07-28 @ 15:26:34
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback