Jag vill inte ha fisk nu...

.. Igår satt jag vid matbordet och talade om för alla hur nyttigt det är med fisk. "Vi borde verkligen äta fisk oftare". Jag vet itne om jag har blivit lite inspirerad när jag har sett den där reklamen när en unge går och bär på en jätte stor fisk och en tjej har en påse full med avocado, ni vet?

Nu när jag öppnade min matlåda (med fisk och ris i) kände jag dock att jag inte alls var sugen på fisk.. Är det någon som har testat broadway? Funderar på't..

Nu ska jag snart ringa upp en arg kund.. Känner mig nervös.

Medan jag funderar på vad jag är sugen på ska jag sitta och värma mig i min filt som jag tagit med till jobbet
och dricka varm choklad från vår härliga automat!
 


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tom

Oj det var en ful fisk. Trevlig midsommar:)

Postat av: haha

En väldigt bra bild på martina skulle ja vilja säga ;)

2008-06-21 @ 20:12:38
Postat av: Jenny

haha ja det ringer verkligen idioter! speciellt när jag satt på BB privat, då var det riktiga puckon som ringde in, nu är jag ju på företag då är dom lite mer behärskade. Fast de uppringa kunderna är ju privatkunder så dom är ju lika knäppa dom haha..



mitt lan id är jeni14 :)

2008-06-23 @ 10:38:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback