SEGT!

Nu när jag äntligen ska börja svara så funkar inte mitt head set. Jag tänker INTE sitta med en telefonlur i ena handen och bara kunna använda en hand att skriva med. Jag står för dagens I-lands problem IGEN.
Mitt förra I-lands problem var att min sms-inkorg var full och jag orkade verkligen inte välja ut lite mindre viktiga sms och radera dem... Usch, dumma mig.

Åh, jag har inget att göra.. Funderar på att skicka runt en liten hälsning till folk jag känner här på telia men det känns så uppenbart att jag verkligen inte att nåt att göra då, så jag vet inte..

Längtar tills midsommar och midsommardagen..  


Miss you power pop!

Med vänlig hälsning

Martina Engwall

Privat/Fast

Kundtjänst Norrköping

[email protected]



Kommentarer
Postat av: Jenny företagssupport/fastfela

Trivs du bra där nere, hihi.

Postat av: Jenny företagssupport/fastfela

Trivs du bra där nere, hihi.



Med vänlig hälsning

Jenny Nilsson

Telia Sonera Norrköping



[email protected]

2008-06-19 @ 15:41:03
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback