Shit pomme

Idag står solning (i solarie)  och fotboll på schemat. Jag ser fram emot att ta det riktigt lugnt. Var jag ska kolla på fotboll känns fortfarande lite som ett frågetecken..    

I natt drömde jag hela natten. Det var ganska kul att leva i drömmen men tyvärr kommer jag bara ihåg halva.

Jag min familj, Ida och en annan familj var ute och reste i Sverge. Så skulle vi äta middag på n¨ågon slags restaurant men jag och Ida var tvugna att gå på toaletten först så vi kom lite sent och då hade redan pappa beställt kött och pomes frites till mig och till förrätt: kött och pomme.. Då kände jag att jag var sugen på lax istället men när vi frågade servitören om vi fick byra rätt, gick det inte att ändra. Det ledde till att ag trodde att det inte gick att ändra beställningen för att jag hade dåliga betyg. Under hela middagen satt pappan i den andra familjen och nöp mig i sidofläsket och jag började gråta för att jag tog dessa nyp som ett tecken på att jag var tjock. Jag började gråta. 

Alla i personalen var jätte arga på mig för att de hade fått reda på mina betyg i högstadiet och tyckte att jag bara satt och ljög. Så en servitris kastade vatten över Hedvig. Då högg jag den servitrisen i armen med min gaffel. Därefter började servitrisen trycka ut mina ögon. Precis då skickade Ida ett sms och jag kunde inte drömma vidare...  


NU ska jag åka ifrån ett litet råtthål (jursla) till ett större (norrköping city)
Hejdå!


Onko och jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nemen usch vilken konstig dröm:) Synd att jag inte skickade 10 min senare då hade vi fått veta hur det slutade.Nu duschar du, skynda dig. Vi kanske kan åka till en sjö i nörheten och köpa med oss lunch innan fotbollen? puss till janice från onko


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback