Snickerskaka

Imorse tänkte jag: Från och med denna vecka ska jag bara äta nyttiga saker. Mest sallad. Vatten och grönt te.

Nu är klockan snart 13.57 och jag sitter och njuter av en snickerskaka. Carro köpte den åt mig på broadway och jag kan verkligen rekomendera den.. mm.. 

Jag ringde till en annan avdelning här på telia och fick svar av en annan tjej. 
Vi frågade varandra lite frågor.. 
Sen... Men Martina, är det du?
Och så var det Sanna på andra sidan luren. Det borde händra oftare tycker jag! 

Jag och Hedvig ska leta resa väldigt mycket nu för nästa vecka har jag
SSSSSEEEEEEEEEEMMMEEEEEEESSSSSSSTTTEEEEEEEEEERRRRRR!

Nu ska jag tugga vidare på min snickerskak och hjälpa arga människor.


Kommentarer
Postat av: sanna

Det var kul och konstigt! Åhh, jag vill också åka på semester:)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback