Sun House

Ni måste testa solariumet som ligger mitt emot dehli. När man börjar sola pratar en inspelad röst med en och berättar vad som händer (jag är väldigt fascinerad nu, men jag kan tänka mig hur det blir efter några gånger när man har solat där.. ) Sen kan man trycka på lite olika knappar och därmed få en liten vatten dusch, en doftdusch, mer info, ansiktsförstärkning eller sjukt starka fläktar över sin kropp... Detta ställe ska jag fortsätta att besöka. !

Kl 18 är det dags för fotboll och jag och Ida är lite besvikna över att vi inte har någon Sverige tröja. Kanske få bli till nästa match. 

Nu ska jag inte upprätthålla er mer (detta uttryck är hört på stan och är mkt användbart även om ordet inte riktigt användes i sitt rätta sammanhang) ). Istället ska jag och Ida sitta och lyssna på våra knorrande magar tills det blir mat. 

Smell you later!


Jag, Jeppe, elin och Ida på Jeppes och Edwards studentskiva. Det är
bara jag som inte har förstått det där med pussmunstemat.


  

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback