Årets första dopp!

Japp, tro det eller ej. Jag badade idag! Jag var ute och sprang och sen hoppade jag i Lillsjön. Så himla härligt så jag hade lust att springa ett varv till men jag är ju tvungen att hinna med lite psykologipluggande också.

Jag MÅSTE hitta en utspringsklänning. Är det någon som har sett någon fin?

Jag tror att det kommer bli en bra helg:
♥ Grill med 9 c
♥ Jobba
♥ Linköping?
♥ Sommarfest!
♥ Pluggasöndag

Jag har lust att kolla på våra bästa år..

image337
Jag, Lisa och Maja i plurret för snart tre år sedan..


Kommentarer
Postat av: moe

tack vad gullig du är:) klänningen är från asos.. hihi:)

Postat av: Elin

Grillfest med 9c din gamla klass eller tänker jag bara helt fel:P?

2008-05-09 @ 10:51:21

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback