Days of our lives

Jag stannade hemma från skolan idag. Jag har lite ärenden att uträtta. (Okej, jag erkänner att det var en dålig ursäkt för att dämpa mitt dåliga samvete.) Trots alla mina otroligt viktiga ärenden som fick mig att stanna hemma idag kan jag inte missa days of our lives kl 09.50 samt 12.50.
 
Tankar om dagens första avsnitt:

♥ Alla män i serien går jämt och ständigt barbröstade i programmet, Lucas, Rex, shawn, Patrick, john, Bo.. ja.. alla. Detta noterade också tjejerna på days-bloggen. '

♥ Ännu en tanke: Varför ställer alla så många retoriska frågor? "Hur många mer i Salem ska dö?" eller "Vem ska dö härnäst" eller "Who is the salem stalker?" Och varje sådan fråga följs av en lång tystnad med lite olika ansiktsuttryck och slutar med ett snyggt byte av scen. Svaret får man 23198 asvnitt seanre.. 

♥ I dagen program sa Roman: "Oh man" vilket översattes till "Fy fanken". (Också detta lade daysbloggen märke till)

Längtar tills klockan blir 12.50. !
  

Kommentarer
Postat av: patricja

HAHA,följer du serien fortfarande :D Varenda kotte dör ju i serien, och så sist när jag såg programmet var de inte ens döda. Jag fattar inte liksom. Sjukt ;p


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback