Godmorgon muntergökar!

Jag drömde så konstigt inatt. Jag är helt utmattad. Jag befann mig i mitt gamla hus med Ida. Våra grannar hade knark som jag såg när de hällde ut i rabatten. Då ställde jag mig brevid och hällde snö på knarket så att de inte skulle kunna skilja på knarket och snön. Men Ida fattade inte att det var knark. Ja, okej, det kanske inte lät så jobbigt men det var det. 

Nu står jag här och funderar vad min dröm skulle kunna symbolisera, samtidigt som jag inte befinner mig på min samhällslektion, eftersom jag har prov. Ett oförberett som jag verkligen inte kan. Tyvärr. Och jag har hemskt dåligt samvete. 

Nu ska jag gottgöra min synder genom att fortsätta plugga. 

  

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback