Mellanperiod

Nu är det ett sådan vänder så man inte vet om man ska klä av sig eller inte. Barbent eller byxor, jacka eller inte, linne eller tröja? Jag har problem att klä på mig helt enkelt . Hur gör ni? 

Idag ska jag och Ida shoppa lite kläder som vi behöver men som vi inte har råd med. Och egentligen inte tid med heller. Jag ska nog ta en stor kopp grönt te på fräcka i solen också. Det tycker jag om!

image338
Haha, så himla coola vi är på den här bilden. Och vi har
väldigt bra hållning. Super tufft.

Kommentarer
Postat av: Stammis på din kommentarsida

Asså hahaha alvarligt min arm ÄR bredare än mitt ansikte. men Té i solen låter bra. och så lite loggboksskrivande:) Jag kör barbent i dag. ses sen hörs snart puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback