Okänd äcklig man.

Han bor mitt över gatan. En brunhårig man eller kille eller vad man ska säga. Jag har väldigt svårt att avgöra hur gammal han är. Allt ifrån 25-45. Så fort jag går utanför dörren står han där och vinkar eller knackar eller bara iakttar mig.

För någon veckan sedan låg denna man i rabatten utanför oss och skrattade så att han inte kunde andas och hela han skakade av skratt. Han plockade alla tulpaner som han nådde liggandes och satte bakom öronen. Sen tog har en cigg och fimpade i de tulpanerna som var kvar. Han avslutade sin lilla mys-utflykt i rabatten med att ta ännu en tulpan, sätta den bakom örat och spegla sig i en bilruta. Han var tydligen nöjd med sig själv för han gjorde tummen upp åt sig egen spegelbild och gick hem till sig. 

Ida har fått två personer som tycker om hennes blogg. Lyllo henne!   

Jag borde plugga men nu ska jag istället slå på TV:n och orientera mig bland kanalerna.

image342
Funderar på att poppa lite pop corn till mig själv.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ida har fått två personer som tycker om hennes blogg. Lyllo henne!(= kan inte någon kommentera att min blogg är bra också) Lilla Tiny, kolla vad jag har fickat på ansiktsboken till våran fest! Ska vi bjuda in några mer eller vad tycker du?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback