RUN

Så, nu har jag, Mamma och Håkan varit ute och sprungit.. (notera att jag utan att tänka på det skrev mamma med stort M som om hon verkligen skulle heta det, Ok, jag trodde det när jag var liten, men nu är jag ändå 19 år. )

Jag testade spåren här i Jursla och konstaterar att de var riktigt bar att springa i. inte allt för många, långa uppförsbackar.

I löpspåret där Håkan springer 5 meter före mig och mamma som får springa i håkans kroppsfläkt:

Håkan: Åh, vad det luktar sommarglänta här!!

Martina tänker samtidigt
UUh, vad det lukat svett här, hur kan det fläkta in under håkans armar och sedan blåsa in i min näsa? 

Jaja, nu sitter jag här med mitt rödsprängda ansikte och blött hår som jag har borstat i en snygg platt mitt-bena-frisyr. Jag känner mig het...
 
image331
Idysen och jag igår innan det slog till på otten!
(Måste jag alltid luta mig framåt, så mitt huvud ser gigantiskt ut mot de andras?)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror faktiskt att det redan han slagit till för mig där. Haha så typical håkan att använda just sommarglänta då:)

2008-05-05 @ 14:45:45

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback