Stress-update

Igår var det en mysig kväll med pick nick och trädgårn en stund. Sen gick jag hem, och för att jag inte skuolle bli rädd (eftersom jag sov ensam) kollade jag på scrubs tills jag somnade..

Just nu kliar det över hela kroppen eftersom jag bestämde mig att trotsa min allergi och smörja in mig med lite dove (med inbyggd brun utan sol i igår natt) Men jag känner ändå att det nästan kan vara värt det. Balen är ju ikväll!

Jag har SÅ mycket att göra nu. Just nu är jag på skolan och lämnar mina böcker och sprar mina arbeten eftersom de annars kommer att raderas. Jag skriver ut lite bilder på balfrisyrer som jag tänkte visa frissan. Jag har en klänsla av att hon kommer att bli väldigt förvirrad av mina önskemål..

Jag ska snart åka till söderköping för att hämta min klänning och sminka mig.

image355
 
I: Jag tittar på månen..
I: Ahh, jag är ju själva månen..

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback