Studentklänning!

Nu kan ag stryka ännu ett måste från listan: utspringsklännningen. Jag har hittat en jättefin på La louise! PLUS att jag har hittat balskor, men de måste butiken beställa hem i min storklek, så jag har dem inte hemma. Det känns skönt att vara klar med den biten. En väska till baln saknas nu. Förslag?

Nu är det snart dags för att jobba. Jag ska vila lite och sedan ta en stor kopp kaffe. Jag har en lång natt framför mig trippandes på skor som är lite tunna som ett A4 pappersark. 


Nästa problem: Kläder till morgondagen är ett stort frågetecken. VAD SKA JAG HA PÅ MIG?

image359
Ett litet återanvädbart partyfoto. Två år gammalt?

 

Kommentarer
Postat av: Ida

dresscoden är ju naket


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback