Trädgårn blev Fräcka

Igår var det bestämt att några av oss i NS3A-B skulle ses på trädgårn. Men! Vad möts jag och Frida av? En stängd järngrind.. Jaha.. Jag och Frida och Ida fortsätter till Fräcka frökens.
Frida- ett glas vin. Ida- en stor stark. Martina- en blåbärspaj och grönt te. :) 
De andra dök aldrig upp men det räckte gott och väl med mina älsklingar F & I!

Jag var hemma vid elva och somnade direkt. 

IDAG MÅSTE JAG PLUGGA! Kom igen, ryck upp mig, ta mig i kragen! (Jag har fått för mig att det ska gå bättre att komma igång med pluggandet om jag bara pepp-talkar mig själv lite)

Imorn Stockholm!

image325image326
image328

Ja, det stör mig. Men jag tror det försvinner snart.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

(sluth)

2008-05-02 @ 13:23:05
Postat av: ehh

förlåt men jag är verkligen jätte ful på den där bilden, så jävla äcklig. *blluuaaaäääöö* (kräks)

Postat av: sanna

Gusd vad kul med sthlm! Hoppas du hittar ngt fint. Valborg..haha. Hur blev eran kväll? min fick ett abrut
slut...:)

2008-05-02 @ 16:49:52
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback