Grönt te & 21.15...

Helgen med min kära syster var helt lagom! En dag på stan, goda luncher och många trevliga personer med samma humor (!) .. Jag hittade ingenting i shoppingväg men det gör verkligen ingeting eftersom de senaste inköpen (och mitt dator inköp i veckan) har grävt djupa hål i mitt sparkapital. Men jag kan utan att överdriva säga: Det var det värt!

Nu sitter jag på jobbet och kollar ut i mörkret.. Mörkret? Herregud! Klockan är ju bara kvart i fyra. Och jag har fem timmar kvar att jobba. Men just idag känns det ganska okej. Jag har laddat med grönt te och på lunchen ska jag äta Robin-och-Martina gjord pizza. Mmm..

Oj, rasten är slut!




Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

Ohhh va länge sen det var. Så mysig dag synd att vi hade årets bakfylla bara. Du måste ta en bild på din klocka och visa alla bloggläsare, glöm inte det;) Jag sitter här och lyssnar på julmusig och väntar på bilen så ska jag åka i väg till en blomsteraffär och köpa en fin blomma:D ses sen :) puss puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback