kallvarmsvettiggåshudkallvarm

Jag känner mig så himla konstig i kroppen. Jag är varm och kall på samma gång. Samtidigt som jag känner för att ta av mig koftan och lufta mig så får jag gåshud på armarna. En konstig och inte alls behaglig känsla.

Nu är det i alla fall bara ca 2 timmar kvar på jobbet och sedan skulle man väl nästan kunna säga att det är helg. Nästan. Om man är optimistisk. (Mitt starkaste darg men andra ord.. haha, inte).

Helgen blir inte svår att fylla med aktiviteter:
Fredag: Hört rykten om någon slags tillställning.. Kanske kan vara nåt..
Lördag: Stockholm och ett kärt återseende med mina skor. Och speciellt Heddan!
Söndag: Uppsala + farsdagsmiddag?

Nej nu ska jag stilla mina konstiga klimakteriesymtom med en kopp te.




Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback