upp-sale

Efter en låååång dag på stan, två kaffe latte och inga inköp är jag och Hedvig äntligen i Uppsala. Vi sitter i Heddans lilla purk-mysiga studentrum och laddar genom att.... läsa bloggar. Jag är sjukt trött på att överhuvud taget förflytta mig efter att ha gått ungefär tre rundor i alla stockholms butiker (en liten överdrift för de som inte uppfattar ironi i skrift, jag har faktiskt hört att det finns vissa som helt enkelt inte förstår ironi. Jag kan med all säkerhet säga att den personen och jag inte skulle passa som vänner..)

Inte nog med alla steg jag har tagit idag. Jag har dessutom haft på mig ett par strumpbyxor som var tillverkade av det glattaste materialet ni kan tänka er. Att kombinera dessa strumpbyxor med ett par sidentrosor var inte mitt bästa val i livet. Det resulterade nämligen i att strumpbyxorna hasade ner. Inte bara lite, utan precis i höjd med knävecken. Ni kan själva räkna ut hur det känns att gå med en blöja nerhasad kring låren... Ingen hit!

Hur som helst har jag haft en rolig dag hittills och kvällen är ung mina vänner! :)



Kommentarer
Postat av: sanna

JAg vet! Det är helt jävla sjukt! Vem snor en påse? med inslagna peket i!??? Helt deprimerad i fredags och lördags! Usch, men nu är det bara att ta nya tag...och köpa om presenterna.



Ja, jag älskar ju att fylla år! Skulle vilja ha en middag eller lite mysigt bara, men vet inte vilka jag skulle bjuda:P Vi kanske kan ha julmys/pepparkaksbak coh glögg någon dag!?

Postat av: ccccccccc

Men vad hände då i Huvudstaden?

Vill ju veta :P

Såg du kungen? Fyndade du något fin-fint?

Sitter här hemma och har'e tråkigt och ingen uppdaterar sina bloggar för alla är sjuka.



Och regnar göre med. Depp-tisdag.

På med stövlar snart då jag måste släpa mig ned mot stan... vill... inte :D



Hälsningar från världens muntraste katt med en lila lermask i nyllet.

2008-11-11 @ 12:42:20
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback