Aaah!

Nu känner jag mig tillbaka i banan igen. Jag gick och tränade efter jobbet och jag tror det var precis vad jag behövde. I mitt ansikte bildades stora röda kolonier av fläckar och jag svettade mig blank och det känns som att hela den här hemska dagen bara försvann i takt med stegen på rullbandet.

Nu längtar jag bara efter att planera in pass i veckorna och komma igång på riktigt!

Bläää, jag ocg Robin lagar lasagne som tydligen ska stå i ugnen halva livet så jag hinner väl svälta ihjäl innan jag hinner smaka på den. Men då hinner jag träffa killen lite, som ska vara borta lääänge snart. :(

 
All ära åt peace-tecknet. Men vad sägs om Robins favvo-jag-vill-inte-vara-
med-på-kort-pose?

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback