Björn G:s stand up show

Jag är ingen såndär tjej som står längst fram i folkmassan och skriker och sträcker fram ett autografblock när jag ser en kändis, eller sparar en servett som kändisen har torkat sig på... Jag blir aldrig kär i en kändis (möjligtvis Nick Carter när jag var 8 år.. och lite Seth i O.C) Men ändå inte. Om ni följer Idas blogg kan ni följa hennes kärlek till Orlando Bloom, King Arthur, Elvis, Joaquin Phoenix osv.. . Ha ha :)

Men nu måste jag erkänna att jag ville att Björn Gustavsson skulle peka på mig och säga "hej på dig, ska du med på en drink eller?" Lite fjortis-nervös kände jag att jag blev när han hoppade upp med sin spensliga kropp på scenen. He he.

Men nej, tacka vet jag min Robin när jag tänker efter.

Åh, jag känner mig helt spattig. Jag blir så nervös när jag inte har min mobil. Jag har glömt den hemma och har varit utan den sedan igår morse. Det låter så nördigt men jag är verkligen ledsen utan den.  BLÄ!

Nu måste jag jobba, jobba, joobba..


Såhär såg Ida och jag ut igår. :P Typ.

Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh, vad roligt alla verkar ha haft det:) VAd ska du göra i helgen?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback