En liten sköld.. typ.

När jag kom hem igår sa Robin att han och hans kompisar funderade på en liten tatuering.
Jag tycker att tatueringar kan vara snyggt på vissa.. Men helt ärligt föredrar jag helt naturlig hud.

Robin och hans kompisar vekade ha lagt mycket tanke bakom den här lilla utsmyckningen som
kommer att sitta på huden for eveeeer!

Detta var hans anledning till taturingen:

"När vi var små målade vi en skateboardramp. Alla hade en varsin målar-roller och vi började kalla varandra
för Rolle 1, Rolle 2, Rolle 3, och Rolle 4. Så då tänkte vi göra en sköld på insidan av överarmen där det står R4 i."
 
Vid den här tidpunkten sitter jag bara tyst och stirrar på Robin med öppen mun. Jag är ganska säker på att mitt
ansiktsuttryck visade tydligt hur min hjärna resonerade. Typ: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! 

"Sen när vi var i Berlin i somras frågade ju alla om man reste dit för buisness eller pleasure och det blev ju
lite av en grej för oss så då tänkte vi skriva det i skölden också.. Alltså buisness på ena sida och pleasure på
andra..."

Jag fortsatte att sitta stilla och tyst men i verkligeheten ville jag bara säga: Oj, vilken fylleanledning. Jag kan precis höra Robin säga det han precis sagt men med något sluddrigare uttal.

"Jaha, vilken toppenanledning. Det är ju något du verkligen kan stå för hela livet," sa jag ironiskt.
Jag tittade på honom och sedan blev det bara ett bestämt nej. Det är ditt liv med du får inte. 

Skulle ni tillåta pojkvännen att tatuera något sådant?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer ju inte ha kvar honom länge till om du förbjuder honom en massa saker...

2008-10-06 @ 17:19:28
Postat av: Cate

Hahaha... typisk killgrej, men jag tycker som du. Naturlig hud är bäst! Men om det verkligen kommer att göra honom lycklig så ska han ju självklart få göra det men jag tycker att du ska leta upp bilder på några gamla gubbar med saggig, tatuerad hud och visa honom hur fin tatueringen kommer att bli om 30-40 år. Plus att jag har hört att om man tatuerar sig så slutar man inte vid en... nej tatueringar är inget för mig, hej!

2008-10-06 @ 18:43:40
Postat av: sanna

Haha, räcker inte dom fula brännmärkena som pryder vara killars armar som svar? NEJ! :) Hur mår du? Var har du för dig? Puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback