FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Det var en rolig kväll igår. MEN när jag hade tagit en taxi hem och kommer innanför dörren märker jag att mina mobiler är borta. Helt spårlöst försvunna. Hur i hela friden kan detta ske?

Men gråten i ögonen (och på kinderna och på halsen och rinnande längs kroppen, typ) gick ut igen. Ensam i natten för att försöka få tag på en vänlig person vars mobill jag skulle kunna få låna. Jag träffade en par som var påväg hem med deras mc donalds mat. Jag riktade in mig på dem och fick låna mobilen, utan framgång.

Sen träffade jag en kille med piercing i ögonbrynet och en stjärt klädd i string som bakgrundsbild. Honom lät jag inte heller passera. Jag fick låna mobilen och någon svarade i andra änden. På MITT nummer. Den personen valde dock att lägga på och stänga av mobilen...

Killen med stjärt-bakrundsbilden föreslog att jag skulle sova hemma hos honom för att kunna vakna i tid till jobbet. Jag nappade inte utan gick hem till mig igen och grät lite till. Sen somnade jag.
Helt otippat (jag är verkligen inte ironisk) vaknade jag i tid och nu sitter jag på jobbet och känner mig isolerad från omvärlden.

SÅ ALLA SOM TROR ATT JAG VILL HA ERA NUMMER SKRIV EN KOMMENTAR MED ERAT NAMN OCH NUMMER.


Snälla lilla mobil kan inte du utveckla fötter och springa tillbaka till mig?


Kommentarer
Postat av: Jenny

fyfan va tråkigt :( en mobil är ju ens lilla baby ju! haha, men.. går inte sånt där på försäkring eller nåt då? :/

Postat av: anna karlsson

0735 20 28 80

2008-10-26 @ 15:28:51
Postat av: sanna

Usch vad tråkigt! Men det kommer lösa sig på något sätt, även om det känns onödigt!



Sanna Panna 073 815 30 77

2008-10-27 @ 07:52:02
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: malinn

2008-10-27 @ 20:27:42
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: malinn

0708749635

2008-10-27 @ 20:28:05
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: malinn

vilken uschling som stal den då.

stackare

2008-10-27 @ 20:29:07
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback