Här är min analys av syster yster!

Hedvig
Hedvig är lite svår att analysera. När lönen rullade in på kontot varje månad drog hon sig inte för att köpa någonting. Allt ifrån möbler och exklusiva duschkrämer till dyra kläder. Men sen började hon med sina studier och då förändrades mönstret lite. Butiken som jag hör mest om just nu är Gina Tricot. Där handlas det mest klänningar för engångsbruk på en studentfest. Men generellt sett köper prickar Heddan nästan alltid rätt. Hon köper något som man blir avundsjuk på, men inga "wild and crazy" grejer direkt. Det är basplaggen som är hennes grej. Dock har det väl hänt att hon satsat på fel grej då och då... Känner du igen den silkiga turk/nyårs skjortan?


Head- wig (huvudperuk)

Kommentarer
Postat av: huvudperuk

jag känner mig nöjd med analysen. men visst har man väl gjort några grova felsteg bland mina annars väldigt medvetna val=)

dessa plagg har som sagt en tendens att gå i en turkinspirerad anda.

sidenskjorta i beige (som att det inte räckte med materialet)

partylinne i nyanser av glitterbeige (jadå!) där ena ärmen var vid och den andra uteblev helt



the list goes on sas men jag har förträngt de andra plaggen

2008-10-15 @ 17:15:14

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback