Mrs Okänslig

Herregud. Ibland undrar jag vart mina smarta hjärnceller gömmer sig? Helt plötsligt börjar mina dumma, osmarta, inte-tänka-efter-innan-jag-pratar-hjärtnceller dominera...

Martina: Välkommen, jag heter Martina Engwall..
Kunden: Hej! Jag undrar bara om båda parter behöver skriva under
vid en överlåtelse av abonnemnang..
Martina: Ja, båda ska skriva under.
Kunden: Men min mamma är död.
Martina: (Alldeles för högt och lite gällt) MEN DÅÅÅÅ GÅR DET JU INTE! (Herregud vad säger jag, tänkter de smarta hjärncellerna)
Kunden: Nee, hon dog i Juni..
Martina: Vad tråkigt.
Kunden: Ja, men min dotter har fått hennes lägenhet så hon ska ta över numret
Martina: Jaha, men det var ju jätte bra.. (Tyyyyyst, sluta prata tänker mina smarta hjärnceller)
Kunden: Eh.. Ja, det är bra, men då tar jag och skickar in det här avtalet.
Martina: (alldelse för glatt) Ja, gör det!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååh!

Nu ska jag spendera en kväll ensam i lägenheten. Jag tänker ha tv:n på hela natten och lampan tänd.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja va fel det kan bli ibland..


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback