Salt pinne!

Jag sitter som den lilla kontorsråtta jag blivit på jobbet och äter salta pinnar. Eller.. Först äter jag saltet, det goda. Sen minituggar jag i mig resten av pinnen. Hur gör ni när ni äter salta pinnar? Nej jag skojade bara, svara inte på det för jag bryr mig undefär lika mycket om det som ni bryr er om det jag berättade..

Ikväll ska jag äntligen få Robin för mig själv! Yes! Då ska jag visa att mitt hår har blivit blont istället för grått eftersom jag var hos frissan idag.

Vet ni vad som mer snurrar runt i mitt huvud, som jag känner att jag måste få skriva ned så att ni kan läsa det och skaka på huvudet och sucka och tänka... "Jaha, och?"

1. Imorn ska jag på en (förhoppningsvis) Rolig fest med mitt lilla dancebattle gäng!
2. På lördag ska jag få vara med min syster! Jippi!
3. Nästa vecka ska jag och Ida kolla på Björn Gustavsson. (!!!!)

Så, nu ska jag snart gå hem!


Kommentarer
Postat av: Catchy

Well hello Mamma!



Det väntar en överraskning åt dig på bloggen! Om du vill kan jag göra en likadan med dig tiiihihihihihihihiih



Jo jag har märkt att du är inne i smeknamnssvängen, Martina, Martinique, Martini, Marty, Wall-Mart, K-Mart, Quick-E-Mart, Martinez, Märta, Märt-Stjärt, Martin, Mörten, Mörtis, Marita, Marsvin......



Haha.. ja men hur pensionärigt är det inte att gifta sig då? I dagens samhälle är det ju dödens död att gifta sig och folk skjuter ju på det så länge som möjligt. Är det någon som är en pensionär så är det ju jag! Vänta lite... jag måste bara ta mina parkinsontabletter!



Ååå... ska du till Australien! Där har jag aldrig varit! Vad ska du hitta på för skoj där då? Rida på kängururs? Kasta boomerang? Brottas med krokodiler? Men var bara lugn vännen... Tomten kommer till Australien med har jag hört!



Vad ska du hitta på i helgen då? Jag är så danssugen så det bara rycker i benen! Eller ska du vara en duktig medborgare och jobba?!



Vaddå "don't wanna be ya"? Försöker fröken Engwall att såra mina känslor? Jag har då aldrig hört på maken till slang! Nä sådant där humbuggspråk är inget för pensionärer må jag säga! Nu ska jag ta och gå och lägga mig och lyssna på Karlavagnen!



Kram & godnatt kära du!







Postat av: sanna

Åhh, I see!



Idag har jag sen lunch..innebär kl 12.30:) När ha du? Om du har samtidigt kanske vi kan ta en barrunda? Haha!



Jag kunde inte stilla mitt pysselsinne så igår började jag med en receptbok:) Men jag kan torsdag, blir kanon! Puss

2008-10-03 @ 11:11:54
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: sanna

Mmm, men vi får kolla, men vi kan prelboka torsdag. Kolla emd IdaBaida!



Japp, eftersom jag brukar varriera mig så fruktansvärt mkt på helgerna med aktiviteter tänkte jag för ovanlighetens skull vara med A denna helg.:) Snacka om att detta distansförhållande påverkar planeringen! Men jag ska inte klaga, jag gör ju inget på vardagarna heller, haha!



Puh

2008-10-03 @ 15:19:31
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: sanna

Mmm, men vi får kolla, men vi kan prelboka torsdag. Kolla emd IdaBaida!



Japp, eftersom jag brukar varriera mig så fruktansvärt mkt på helgerna med aktiviteter tänkte jag för ovanlighetens skull vara med A denna helg.:) Snacka om att detta distansförhållande påverkar planeringen! Men jag ska inte klaga, jag gör ju inget på vardagarna heller, haha!

Vad ska du göra?

Puh

2008-10-03 @ 15:19:45
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback