Martina aka Pärlan... ?

Jag läser titt som tätt på folks bloggar om hur lika de är olika kändisar och
söta sångerskor eller modeller.. Jag har kollat runt i kändisvärlden för att
se om jag har någon look alike... men nej. Jag har inte lyckats hitta någon...



Men! I helgen fick Robin rlötsligt för sig att jag var huuur lik pärlan i räddnings-
patrullen som helst.

"jaa, men det finns ju i alla fall ingen annan som du är mer lik"

Okej, det kanske var lite att ta i.. Men jag kan hålla med honom (speciellt när jag
jämför med mitt skolkort från ettan i gymnasiet
) att det finns vissa likheter..

Så nu har jag fått min lilla innersta önskan uppfylld. Jag är lik en kändis..
En mus, men ändå!


Kommentarer
Postat av: Jockie

Sarah Jessica Parker då? :)

2008-11-04 @ 19:35:58

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback