Stina-Lee wannabeeee

Det här kommer bli ett litet Stina-Lee-inlägg (minus hundarna) men det får ni stå ut med!

Den här helgen var precis vad jag ville ha.

Fredagen ägnade jag åt afrodans och Robin. Mest Robin. När jag kom hem efter träningen
hade min lilla man (haha, det låter inte direkt gulligt, mer som att han är kortväxt) köpt rosor till mig. 
SÅ söt. Resten av kvällen bestod av bio, popcorn, läsk och godis.
Jag kan faktiskt rekomendera Eagle eye, den våldsmma filmen, som jag var så skeptisk till.  
 

Lördagen träffade jag, Ida och Mickis de bästa arbetskollegorna på Otten; Martin och Dennis. 
Återigen fick min mage stå ut med godis och popcorn (jag åt verkligen upp ALLA). Vi spelade
kort och kollade på Hostel.  

Imorse chockade jag min kropp med lite träning och avslutade med bastu. Så himla skönt.
Nu har jag en lååång arbetsdag framför mig!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback