Mitt problem har blivit en serie..

En ganska vanligt förekommande fras hemma hos mig och Robin är:

Jag: Men varför har du inte mig som bakgrund på mobilen? (Och sen
plutar jag med underläppen som ett barn)

Robin: Men nu har jag grundinställningarna. De är snyggast.

Jag: Men! Du har ju till och med raderat bilderna på mig.

Robin: Ja, men det blev så för jag skulle ladda ner ett avsnitt av scrubs och
ha det i mobilen. Då fick inte bilderna plats.

Jag: Jaha Mhm.... Vänder mig bort och är tyst lääänge.

På lunchen igår hittade jag samma scenario i en serie. Någon driver alltså
med mitt stora problem..



Dock hoppas jag att den sista bilden i serien inte stämmer in på min snälla
oskyldiga aldrig-kolla-på-porr-kille. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha... det känns på nåt sätt som jag har tvingat Jocke ha en bild på mig?! haha

Postat av: sanna

Haha!

Du lillen, ska du till Skpg idag? JAg ska ha mammas bil till imorn så då kan gäran åka med om du vill! Både idag och imorn om du jobbar som jag vill säga. Dock ska jag inte åka direkt efter jobbet, men kanskr runt 7. Du kan ju ringa om du vill åka med:) Puh

2008-10-16 @ 15:04:07
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Beccis

haaha va rolig du är :)

2008-10-16 @ 19:12:01

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback