Wawaweijwa

Vilken oväntad partylördag det blev tillslut! Jag, Sanna, Ida och Mickis plöjde igenom hela Norrköping nattklubbsutbud. Typ. För andra gången i mitt liv hade jag kul på Hugo. Kanske var det tack vare att min kropp vaar 50/50 blod och alkohol men jag skulle nog ändå gissa på att sällskapet gjorde hela kvällen!

När jag och Sanna damp ned i sängen i natt kom vi gemensamt överens om att ställa klockan på nio. NIO? Hur tänkte vi där? Dock spelade alarmet mindre roll när vi snoozade 40 gånger. När vi äntligen orkade upp ranglade vi till bilen och åkte till IKEA med familjen Engwall-Andersson. 


Ida är fotografen och jag snor hennes mästerverk.


Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh, det var en perfekt kväll/natt!! :D

Postat av: sanna

Skulle gärna komplietera denna med en pysselkväll!

2008-10-13 @ 08:28:37
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback