C U

Har precis tagit på mig tre lager tröjor, sockar och långkalsonger. Allt detta besvär för att sitta ute och dricka eftermiddagskaffe i solen för sista gången i år. I ÅR! Tänk er.. Snart är det advent, jag lovar!

Eftersom min nya favvoklänning inte lämpade sig att röra sig i (den sprack i fredags) fick jag reklamera den. Tyvärr fanns den inte i min strl i Norrköping. Jag tvingas därför att bege mig till Fisstaden Linköping imorn och hämta hem en ny.
Expiditen på MQ sa att den var en klänning som man helst ska stå still i. Så om ni någongång ser mig i en svart sidenklänning på stan (stillastående) så vet ni varför!

Helgen har varit en riktigt kalashelg! Dubbeldagar på otten med dans, pärondrinkar, knappnålshuvuden och pirater, får mig att känna att jag helst tar en liten semester därifrån nu.

Ikväll är det hål i väggen som gäller!

C U (som jag skrev i slutet av varje text VARJE gång jag skrev dagbok under hela mellanstadiet)




Kommentarer
Postat av: Becca

Jaha okej, den var jättefin iallafall! Skulle med vilja ha den, jag skriver med en hel del.

Postat av: Catto

Innan jag började på tjoffe.com hade jag en egen blogg, se url, så jag tänkte fortsätta där nu men jag berättar det inte för alla då jag fått sjukt dryga kommentarer på tjoffe.com så jag byter även för att slippa dem. Dessutom skriver han aldrig så jag känner att jag vill ha något eget :)



Nej, jag var ju aldrig ute i helgen trots att jag tyckte mig känna doften av tantparfym, det förklarar ju en heeel del! Jag var istället på bio i fredags och hade tv-spelskväll igår :) Nintendo 8-bitar är för härligt.



Eeeeh... så jävla stört? Jag tror ju knappast att de från märket av klänningen du köpte informerat alla sälja på MQ att man helst ska stå still i klänningen. Stört! På'råm bara!



2008-09-14 @ 18:08:32
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback