Jag känner för.. Mycket!



Nu sitter jag här med hår som ser ut som det har blivit våfflat (jag har haft
flätor hela dagen) och är svart omkring ögonen eftersom jag inte kunde låta bli
att gnugga.. Men Robin tycker om mig ändå.. (Jag frågade honom precis och
han svarade med några pussar och sa: "Du är inte ful.." ) Jippi!

Just nu känner för att bli iordninggjord och ta kort. (Känner för att anställa
kattO som är så duktig på att sminka, Haha! ) 
Det var så roligt sist vi gjorde fotade! Håkan är bäst på foto!

Dags att vila upp sig inför imorgon.

Vilka ska ut i helgen förresten? Jag känner för att träffa alla jag känner!
Gud vad mycket jag känner för. Det får bli rubriken.

Kommentarer
Postat av: KattO

Självfallet kan jag sminka dig, kära du!

Men det känns som att jag borde göra en provsminkning först i så fall så att det inte blir som på Diorsminkningen, haha!! Så vill jag inte att du ska ha för höga förväntningar för så skillad är jag väl kanske inte :)



Om jag sminkar dig så sminkar du mig? Deal?



Hörs då! P&K


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback